AI-100T01 Designing and Implementing an Azure AI Solution
kursus
Kursusmål
Gain the necessary knowledge for designing Azure AI solution by building a customer support chat Bot using artificial intelligence from the Microsoft Azure platform including language understanding and pre-built AI functionality in the Azure Cognitive Services.
Audience profile This course is aimed at Cloud Solution Architects, Azure artificial intelligence designers, and AI developers.
Deltagere
Before attending this course, students must have:
Azure Fundamentals
Understanding of Azure storage technologies
C# Knowledge
Kursusmateriale
Før kurset
Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.
På kurset
Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam i hyggelige og fuldt opdaterede kursuslokaler i centrum af København.
Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
Adgang til Microsofts digitale kursusmateriale (DMOC) samt Microsoft Labs Online.*
Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.
Efter kurset
Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.
Kurset bliver afholdt på dansk, men vi benytter Microsofts digitale materiale (DMOC), som er på engelsk. På kurset bliver der stillet en Surface tablet til rådighed, som kan anvendes til læsning af materialet. Du vil efterfølgende have adgang til materialet både online og lokalt. I tilfælde af at Microsoft laver en ny version af kursusmaterialet, vil du automatisk få adgang til det. Derudover vil du have adgang til øvelser via Microsoft Online Labs i 19 dage i alt, og du kan derfor fortsætte eller starte forfra på en øvelse hjemmefra, under eller efter kurset, alt efter behov.
Kursusindhold
Module 1: Introducing Azure Cognitive Services
The student will learn about the available Cognitive Services on Microsoft Azure and their role in architecting AI solutions.
Lessons
Overview of Azure Cognitive Services
Creating a Cognitive Service on the Azure Portal
Access and Test a Cognitive Service
Module 2: Creating Bots
The student will learn about the Microsoft Bot Framework and Bot Services.
Lessons
Introducing the Bot Service
Creating a Basic Chat Bot
Testing with the Bot Emulator
Module 3: Enhancing Bots with QnA Maker
The student will learn about the QnA Maker and how to integrate Bots and QnA Maker to build up a useful knowledge base for user interactions.
Lessons
Introducing QnA Maker
Implement a Knowledge Base with QnA Maker
Integrate QnA with a Bot
Module 4: Learn How to Create Language Understanding Functionality with LUIS
The student will learn about LUIS and how to create intents and utterances to support a natural language processing solution.
Lessons
Introducing Language Understanding
Create a new LUIS Service
Build Language Understanding with Intents and Utterances
Module 5: Enhancing Your Bots with LUIS
The student will learn about integrating LUIS with a Bot to better understand the users’ intentions when interacting with the Bot.
Lessons
Overview of language understanding for AI applications
Integrate LUIS and Bot to create an AI-based solution
Module 6: Integrate Cognitive Services with Bots and Agents
The student will learn about integrating Bots and Agents with Azure Cognitive Services for advanced features such as sentiment analysis, image and text analysis, and OCR and object detection.
Lessons
Understand Cognitive Services for Bot Interactions
Perform Sentiment Analysis for your Bot with Text Analytics
Detect Language in a Bot with the Language Cognitive Services
Nyhedsbrevmodtagere har ved tilmelding af nyhedsbreve hos 4D A/S accepteret, at vi udsender vores nyhedsbreve til den oplyste e-mailadresse.
Udsendelse
Hos 4D A/S udsender vi vores nyhedsbrev ca. 1 gang om måneden.
Spam
Nej, vi spammer dig selvfølgelig ikke med alt muligt irrelevant :)
Indsamling af data
Ved oprettelse af e-mail-abonnement giver du samtidig samtykke til, at 4D A/S registrerer de oplysninger, som angives ved tilmeldingen. Oplysningerne bruges udelukkende til internt brug.
Afmelding af e-mail-abonnement
Tilmeldte kan til enhver tid afmelde sit nyhedsbrevsabonnementet og ved afmelding slettes alle oplysningerne forbundet med tilmeldingen. Afmelding kan ske via nyhedsbrevene.
Dine rettigheder
Tilmeldtes rettigheder i forbindelse med 4D A/S's behandling af personoplysninger følger loven om behandling af personoplysninger, og tilmeldte har til enhver tid mulighed for at få oplyst, hvilke oplysninger 4D A/S har registreret. Oplysningerne indsamles alene til internt brug og opbevares på en sikret server. Oplysningerne hverken sælges, udlejes eller videregives til tredjemand.