Bliv skarp i brugen af Facebook for din virksomhed kursus

Det lærer du

Med et kursus i Facebook får du en række værktøjer, der gør dig i stand til at markedsføre dit produkt til de ca. 3,5 millioner danske brugere. Der er et stort potentiale for din virksomhed i at få mere synlighed på Facebook, især hvis din virksomhed henvender sig til privatkundesegmentet.

Vores Facebook-kursus giver dig en grundig introduktion til virksomhedssider, korrekt kommunikation og de mange muligheder, som annoncemodulet giver adgang til.

I kursusmaterialet er der inkluderet flere eksempler fra dagligdagen, hvilket sikrer, at både begyndere og let-øvede får en god forståelse for materialet.

Kurset kombinerer på fornemmeste vis teori og praksis, så du løbende under kurset får mulighed for at arbejde med jeres Facebook markedsføring. Dette sker under kyndig supervision af vores dygtige underviser, der gerne giver feedback på lige netop dine udfordringer.

Det får du

Før kurset
• Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.

På kurset
• Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam i hyggelige og fuldt opdaterede kursuslokaler i centrum af København.
• Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
• Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk.
• Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
• Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

Efter kurset
• Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
• Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

Få det optimale ud af kurset

Kurset henvender sig både til dig, der allerede administrerer din virksomheds Facebookside, men har brug for flere værktøjer til at blive endnu bedre, men også til dig, der står overfor at skulle oprette en virksomhedsside på Facebook.

Det er en fordel, hvis du allerede har snuset lidt til mediet, men det er ikke en forudsætning. Det er dog en forudsætning, at du har adgang som administrator til en eksisterende virksomhedsside på Facebook, eller bemyndigelse til at oprette en virksomhedsside.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på 33 14 71 44, undervisning@4d.dk eller via chatten her på siden. Vi glæder os til at se dig herinde!

Kursusindhold

Fastlæggelse af strategi

Få indblik i forskellige strategier, og input til hvordan I, på mest rentabel vis, kan benytte jer af Facebook.

  • Strategiske overvejelser
  • Kampagneplanlægning
  • Skab synergi på tværs af jeres digitale univers

Sådan laver du en god virksomhedsside

I dette afsnit ser vi på, hvordan du opretter og optimerer din virksomhedsside.

  • Opret virksomhedsside og kategori
  • Tilføj Sideoplysninger
  • Upload logo og coverfoto
  • Opret opfordring til handling
  • Anmeldelser

Indstillinger

En grundig gennemgang af indstillinger, så din virksomhedsside er korrekt opsat ift., hvad du vil tillade på din virksomhedsside, hvilke notifikationer, der er vigtige for dig m.m.

  • Generelt
  • Notifikationer
  • Sideroller
  • Aktivitetslog

God brug af Facebook

Viden om hvordan du planlægger dine opdateringer samt en gennemgang af værktøjer til offentliggørelse. I dette afsnit gennemgår vi også, hvordan du kommunikerer bedst ift. din strategi.

  • Statusopdateringer
  • Tilbud, begivenhed og milepæl
  • Planlæg opdateringer
  • Værktøj til offentliggørelse
  • Beskeder

Kommunikation der skaber engagement

Hvordan forhøjer du engagementet på din side og skaber en livlig dialog?

  • Indblik i Facebooks algoritmer
  • Kommunikative virkemidler
  • Brug af billeder og video
  • God praksis i forhold til øget synlighed

Annoncering

I dette afsnit gennemgår vi, hvordan du annoncerer på Facebook og hvilke annonceringsformer, der virker bedst. Du får både en gennemgang af annonceadministrator, Power Editor og Business Manager.

  • Boost opslag
  • Promover din side
  • Oprettelse af kampagner og annoncer
  • Leadgenerering
  • Remarketing
  • Konverteringssporing
  • Måling af resultater

Kontaktoplysninger

Adresse
Amagertorv 21
1160 København K