• Hjem
  • Praktiske oplysninger

Praktiske oplysninger

Tilmelding

Du kan tilmelde dig vores kurser online, pr. mail eller via telefon. Tilmeldingen er bindende. Vi anbefaler, at du tilmelder dig i god tid, da der er et begrænset antal pladser på de enkelte kurser.

Deltagerforudsætninger

Et væsentligt succeskriterium for et tilfredsstillende og lærerigt kursusforløb er uden tvivl, at kursets indhold ligger i forlængelse af dine nuværende forudsætninger. Du har selv ansvar for at tilmelde dig et kursus, der matcher dit niveau og dine behov.

 

Vi fokuserer på at have høj kvalitet og standard i vores kurser, og det betyder bl.a., at mål, indhold og undervisernes kompetencer på vores kurser er veldefinerede og dokumenterede. I forlængelse heraf kan du ikke forvente at få svar på spørgsmål, der rækker udover kursusbeskrivelsen.


Derfor anbefaler vi, at du grundigt læser kursusbeskrivelserne, som du finder på de relevante kurser. 

Bekræftelse

Når du bestiller et kursus, reserverer vi din bestilling med det samme og bekræfter med e-mail.

Priser

Vores kursuspriser finder du inden på siden for hvert kursus. Er du i tvivl om prisen på et kursus, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 7021 4445, eller på mail info@4d.dk

Rabat

Vi kører løbende kampagner på vores kurser. Tilmeld dig vores nyhedsmail og hold øje med attraktive tilbud.  
 
Er i flere fra samme virksomhed, der skal på kursus, anbefaler vi at i bestiller et firmakursus, da der vil være en økonomisk fordel for jer. Kontakt gerne vores Uddannelseschef, Morten Baron på tlf. 33 14 71 44  eller send en mail til info@4d.dk, så finder vi sammen en løsning.  
 .

Betaling for kursus

Fakturering for kurset sker først efter afholdelse. Vi fremsender en faktura på kursusafgiften. Fakturaen har 30 dages betalingsfrist. Alle faktura er angivet og skal betales i danske kroner og er ekskl. moms.  

Afbestilling og flytning af kurser

Af hensyn til vores begrænsede deltagerantal på kurserne gælder følgende afbestillingsfrister;

  • Afmelding senest 14 dage før kursusstart, bliver ikke faktureret.
  • Afmelding fra 13 til 7 dage før kursusstart, faktureres 50 % af kursusprisen.
  • Afmelding mindre end 7 dage før kursusstart, faktureres 100 % af kursusprisen.
  • Møder du ikke op til dit kursus, fakturerer vi hele kursusprisen - uanset årsag.

Såfremt du er forhindret i at deltage på et kursus, kan du overdrage din tilmelding på selvsamme kursus/dato til en anden deltager.

Beliggenhed

Vores kursuslokaler er beliggende på Kejsergade 2, 3. sal med fantastisk udsigt over Gråbrødre Torv i centrum af København.

Transport og parkering

Fra vores lokation (Kejsergade 2) er der 5 minutters gang fra Nørreport st. hvor der kører regionaltog, S-tog og Metro. Du kan også vælge at benytte en af de mange buslinjer, som stopper ved Nørreport.  
 
Parkeringsmuligheder i centrum er ikke så gode, så hvis du er i bil, anbefaler vi, at du parkerer ved Illum eller Israels Plads i deres parkeringskælder. 
 
Er du på cykel, kan du parkere nede foran vores kontorbygning, hvor cykelstativer er opsat. 

Afholdelsesdatoer

Vores kurser er - med mindre andet er angivet på kursusbeskrivelsen - altid fortløbende.  Det betyder, at hvis et to-dages kursus starter på en mandag, så er dag to, dagen efter, altså om tirsdagen.

Tidspunkter

En kursusdag varer som udgangspunkt, fra 9.00 – 16.00. Der er registrering og morgenmad fra 8.30 – 9.00.  Frokost spises, som udgangspunkt, klokken 12:00.

Forplejning

På vores fysiske kurser er der forplejning med hele dagen. Vi spiser frokost på en af de nærliggende restauranter. Desuden serveres der hele dagen kaffe/te samt kolde drikkevare og snacks. 

Kursuslokaler

Vores kursuslokaler er specielt designet til IT-undervisning med lærer-elev systemer og lækre fladskærme.


Vi vil gerne sikre, at du – som kursist – får maksimalt udbytte af dit kursus hos 4D Academy ApS, derfor er vores kursuslokaler indrettet til maksimalt 10 kursister pr. hold.


I opholdslokalerne kan du nyde en kop kaffe/te, sodavand eller kildevand i pauserne.

Skal du selv tage en computer/notebook med?

Nej, vi skal nok sørge for alt, hvad du skal bruge for at deltage på kurset.

Kursuscertifikat

Der udstedes et personligt kursuscertifikat til dig som dokumentation for, at du har deltaget på kurset. Udstedelse af kursuscertifikat forudsætter, at du deltager i min. 85% af undervisningstiden.

Hold dig opdateret med vores nyhedsbrev

Modtag nyheder, gode tilbud, tips og tricks med vores månedlige nyhedsbrev.

Vi har både et Office/Adobe nyhedsbrev og et nyhedsbrev for vores tekniske Microsoft kurser.

Her bor vi

Hovedindgang
Amagertorv 21, 2. sal
Indgang fra Læderstræde 22-26
1201 København K
Kursusindgang
Amagertorv 21, 2. sal
Indgang fra Læderstræde 22-26
1201 København K
Åbningstider
Mandag: 08.30 - 15.30
Tirsdag: 08.30 - 15.30
Onsdag: 08.30 - 15.30
Torsdag: 08.30 - 15.30
Fredag: 08.30 - 15.30

 

Kontaktoplysninger

 
Amagertorv 21, 2. sal
Indgang fra Læderstræde 22-26
1201 København K