AI-100T01-A: Designing and Implementing an Azure AI Solution kursus

Kursusmål

Gain the necessary knowledge for designing Azure AI solution by building a customer support chat Bot using artificial intelligence from the Microsoft Azure platform including language understanding and pre-built AI functionality in the Azure Cognitive Services.

Audience profile
This course is aimed at Cloud Solution Architects, Azure artificial intelligence designers, and AI developers.

Deltagere

Before attending this course, students must have:
  • Azure Fundamentals
  • Understanding of Azure storage technologies
  • C# Knowledge

Kursusmateriale

Før kurset
  • Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.
På kurset
  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam i hyggelige og fuldt opdaterede kursuslokaler i centrum af København.
  • Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
  • Adgang til Microsofts digitale kursusmateriale (DMOC) samt Microsoft Labs Online.*
  • Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.
Efter kurset
  • Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
  • Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

Kurset bliver afholdt på dansk, men vi benytter Microsofts digitale materiale (DMOC), som er på engelsk. På kurset bliver der stillet en Surface tablet til rådighed, som kan anvendes til læsning af materialet. Du vil efterfølgende have adgang til materialet både online og lokalt. I tilfælde af at Microsoft laver en ny version af kursusmaterialet, vil du automatisk få adgang til det. Derudover vil du have adgang til øvelser via Microsoft Online Labs i 19 dage i alt, og du kan derfor fortsætte eller starte forfra på en øvelse hjemmefra, under eller efter kurset, alt efter behov.

Kursusindhold

Module 1: Introducing Azure Cognitive Services
The student will learn about the available Cognitive Services on Microsoft Azure and their role in architecting AI solutions.

Lessons
  • Overview of Azure Cognitive Services
  • Creating a Cognitive Service on the Azure Portal
  • Access and Test a Cognitive Service

Module 2: Creating Bots
The student will learn about the Microsoft Bot Framework and Bot Services.

Lessons
  • Introducing the Bot Service
  • Creating a Basic Chat Bot
  • Testing with the Bot Emulator

Module 3: Enhancing Bots with QnA Maker
The student will learn about the QnA Maker and how to integrate Bots and QnA Maker to build up a useful knowledge base for user interactions.

Lessons
  • Introducing QnA Maker
  • Implement a Knowledge Base with QnA Maker
  • Integrate QnA with a Bot

Module 4: Learn How to Create Language Understanding Functionality with LUIS
The student will learn about LUIS and how to create intents and utterances to support a natural language processing solution.

Lessons
  • Introducing Language Understanding
  • Create a new LUIS Service
  • Build Language Understanding with Intents and Utterances

Module 5: Enhancing Your Bots with LUIS
The student will learn about integrating LUIS with a Bot to better understand the users’ intentions when interacting with the Bot.

Lessons
  • Overview of language understanding for AI applications
  • Integrate LUIS and Bot to create an AI-based solution

Module 6: Integrate Cognitive Services with Bots and Agents
The student will learn about integrating Bots and Agents with Azure Cognitive Services for advanced features such as sentiment analysis, image and text analysis, and OCR and object detection.

Lessons
  • Understand Cognitive Services for Bot Interactions
  • Perform Sentiment Analysis for your Bot with Text Analytics
  • Detect Language in a Bot with the Language Cognitive Services
  • Integrate Computer Vision with Bots

Hvad siger vores kunder om os?

Se vores google reviews

Se vores Trustpilot reviews

Se vores facebook Reviews

Google Bussiness har vi en score på 4,8 af 5 fordelt på 132 Reviews

Trustpilot har vi en score 4,7 af 5 fordelt på 153 Reviews

Facebook har vi en score på 4,9 af 5 fordelt på 90 Reviews

  Se alle vores Reviews   

 

Hold dig opdateret med vores nyhedsbrev

Modtag nyheder, gode tilbud, tips og tricks med vores månedlige nyhedsbrev.

Vi har både et Office/Adobe nyhedsbrev og et nyhedsbrev for vores tekniske Microsoft kurser.

Her bor vi

Hovedindgang
Amagertorv 21
1160 København K
Kursusindgang
Læderstræde 22-26
1201 København K
Åbningstider
Mandag: 08.00 - 16.30 (Indgang for kursister i Læderstræde åbner 8.30) 
Tirsdag: 08.30 - 16.30
Onsdag: 08.30 - 16.30
Torsdag: 08.30 - 16.30
Fredag: 08.30 - 16.30

 

Kontaktoplysninger

 
Amagertorv 21
1160 København K