Effektivt samarbejde med Teams i Office 365 kursus

  • Hjem
  • Office
  • Teams
  • Effektivt samarbejde med Teams i Office 365 kursus

Det lærer du

Vil du udnytte Microsoft Teams til fulde og skabe et mere effektivt og struktureret samarbejde i din organisation? Dette kursus giver dig og dit team de nødvendige værktøjer og teknikker til at optimere jeres daglige samarbejde, kommunikation og opgavestyring i Microsoft Teams.

Efter kurset kan du blandt andet:

  • Organisere dit teamsamarbejde effektivt med teams, kanaler og faner
  • Kommunikere professionelt via chats, indlæg og møder i Teams
  • Integrere apps og værktøjer som Planner, To Do og OneNote i Teams
  • Håndtere og dele filer med korrekt versionsstyring via SharePoint
  • Skabe struktur med klare roller og rettigheder i teamsamarbejdet
  • Bevare overblikket med favoritter og kanalnotifikationer
  • Arbejde smartere med genveje, smarte funktioner og notifikationsstyring

I afsnittet ”Kursusindhold” længere nede på denne side, kan du læse alt om, hvad du vil få gennemgået på dette kursus i Teams.

Det får du

Før kurset
  • Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.
På kurset
  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam i hyggelige og fuldt opdaterede kursuslokaler i centrum af København.
  • Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
  • Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
  • Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

Efter kurset
  • Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
  • Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

Få det optimale ud af kurset

Dette Teams kursus indgår som en del af vores samlede udbud af Office kurser.

Det vil være en fordel, hvis du har et grundlæggende kendskab til Microsoft Teams. Men det er ikke et krav for at deltage og få fuldt udbytte af kurset.

Så derfor skal du bare møde op, frisk og fuld af spørgelyst, og så lover vi dig en rigtig god kursusoplevelse.

Kursusindhold

Sådan opbygger og organiserer du Teams og kanaler effektivt

Lær at oprette og strukturere dine Teams og kanaler, så samarbejdet bliver overskueligt og målrettet.

Følgende emner vil blive gennemgået:

  • Opret nye Teams
  • Opret og administrer kanaler i Teams

Roller og rettigheder: hvordan man skaber klare rammer for samarbejde

Forstå forskellen på ejer, medlem og gæst – og hvordan du bruger roller strategisk til at styre adgang og ansvar. Vi ser også på, hvordan man skaber trygge rammer med klare retningslinjer for, hvordan man samarbejder i Teams.

Bedste praksis for kommunikation i Teams (chat, indlæg, møder)

Få styr på, hvornår man kan bruge chat funktionen, hvordan du skriver tydelige og målrettede beskeder, herunder hvordan du bruger @omtaler, reaktioner og svar. Vi ser også på mødekommunikation før, under og efter Teams-møder.

Følgende emner vil blive gennemgået:

  • Chats i Teams, både i gruppen og personlige chats
  • Indkald til møde eller opret møde i chatten
  • Tilpas mødeindstillingerne inden mødet

Brug af faner, apps og integrationer til at samle arbejdsflowet ét sted

Opdag hvordan du kan tilføje faner som f.eks. Planner, OneNote, Power BI og tredjepartsapps direkte i dine Teams-kanaler, så I får et samlet arbejdsområde og undgår at skulle skifte mellem forskellige applikationer.

Følgende emner vil blive gennemgået:

  • Opret faner med flere ressourcer i Teams, f.eks. OneNote og Power BI

Effektiv filhåndtering og versionsstyring i SharePoint/OneDrive via Teams

Lær hvordan Teams og SharePoint hænger sammen, og hvordan du arbejder med filer direkte i Teams: deling, samtidig redigering, versionshistorik, adgangsrettigheder og strukturering af mapper.

Følgende emner vil blive gennemgået:

  • Åbn Teams fil bibliotek i SharePoint
  • Versionshistorik i filer
  • Opret kolonner i biblioteker
  • Filtrer og sorter filer

Planlægning og opgavestyring med Planner og To Do

Få indblik i, hvordan du bruger Microsoft Planner til at skabe fælles opgavestyring i Teams, og hvordan du kobler det sammen med To Do for personlig opfølgning. Vi viser også, hvordan du arbejder med deadlines og tildeling.

Følgende emner vil blive gennemgået:

  • Bliv introduceret for Planner

Tips og tricks til at arbejde smartere – og undgå notifikations-kaos

Lær hvordan du tilpasser dine notifikationer, arbejder med favoritter og bruger Teams mere effektivt i hverdagen. Vi dækker også genveje, søgefunktioner og andre små hacks, der sparer tid og øger overblikket.

Hvad siger vores kunder om os?

 

 

På Google Reviews har vi en score på 4,8 af 5
fordelt på 330 anmeldelser

 

 

Trustpilot anmeldelser

På Trustpilot har vi en score på 4,7 af 5
fordelt på 228 anmeldelser

   

 Se alle vores reviews 

Hold dig opdateret med vores nyhedsbrev

Modtag nyheder, gode tilbud, tips og tricks med vores månedlige nyhedsbrev.

Vi har både et Office/Adobe nyhedsbrev og et nyhedsbrev for vores tekniske Microsoft kurser.

Her bor vi

Hovedindgang
Læderstræde 22-26, 2. sal
1201 København K
Kursusindgang
Læderstræde 22-26, 2. sal
1201 København K
Åbningstider
Mandag: 08.30 - 16.00
Tirsdag: 08.30 - 16.00
Onsdag: 08.30 - 16.00
Torsdag: 08.30 - 16.00
Fredag: 08.30 - 16.00